
Rekry: Markkinointisuunnittelija
Välitämme ihmisistä ja projekteista
EDIT: Haku päättynyt
Olemme ICT-projektijohtamisen asiantuntijayritys ja autamme asiakkaitamme onnistumaan omissa ICT-projekteissa ja projektitoiminnassaan. Lähestymme projekteja ihmisläheisellä ja merkityksellisyyttä korostavalla otteella, sillä merkityksellisiksi koetut projektit onnistuvat kokemuksemme mukaan parhaiten. Kumuralla työskentelee vakuuttava joukko projektiammattilaisia, joita yhdistää kyvykkyys johtaa onnistuneesti haastaviakin ICT-projekteja.
Olemme hyvässä kasvuvauhdissa ja tässä markkinointi on keskeisessä roolissa. Meille potentiaaliset uudet kumuralaiset sekä uudet ja nykyiset asiakkaat ovat yhtä tärkeitä kohderyhmiä. Haemme nyt joukkoomme lisävahvistusta markkinoinnin ja myynnin ammattilaistemme rinnalle.
Jos olet markkinointiurasi alkuvaiheessa ja haluat syventää jo hankittua osaamistasi kertaheitolla relevantilla työnkuvalla, lue eteenpäin!
Työtehtäväsi meillä
Tehtävät voivat muotoutua oman osaamisesi ja kiinnostuksesi perusteella, mutta aihioina ovat mm. alla olevat:
- Kumuran sosiaalisen median tilien ylläpito (sisältöjen ideointi, tuotanto, julkaisu)
- Sisällöntuotanto annettujen lähdetekstien pohjalta. Tällaisia voivat olla esim. blogi-tekstit, asiakastarinat, asiantuntija-artikkelit.
- Kuukausittaisen uutiskirjeen kokoaminen ja lähettäminen
- Employee branding
- Asiakasrekisterin ylläpito
- Inbound liidien validointi
- Verkkosivujen ylläpito
- Pienimuotoinen graafinen tuotanto valmiista pohjista
Mitä odotamme sinulta
Sinun ei tarvitse olla valmis osaaja, mutta itsenäinen omaksumiskyky ja uusien taitojen opettelu ovat supervoimiasi. Jos et vielä osaa käyttää esim. WordPressiä, Hubspotia tai Canvaa, sinulle ei ole mikään ongelma opetalla niitä, sillä olethan nopea omaksuja ja taituroit jo nyt erilaisilla digitaalisilla työkaluilla. Jonkinlaista pohjaa markkinoinnin tai myynnin tehtävistä olisi silti hyvä olla ja relevantti opiskeluala katsotaan eduksi. Tekemistäsi ohjaa markkinoinnin tuloksellisuus ja KPI mittareista ymmärrät jo jotain, jotta pystyt kehittämään työtäsi aina tuloksellisempaan suuntaan. Työotteeltasi olet rivakka ja aikaansaava.
Mitä tarjoamme vastineeksi
Meillä ihmiset eivät viihdy siksi, että tarjolla olisi ison talon etuja tai muita tuttuja fraaseja. Meillä viihdytään, koska meillä ihmiset ovat aidosti keskiössä. Niin me reilu parikymmentä kumuralaista kuin kaikki asiakasprojektiemme osallistujatkin omissa organisaatioissaan. Työstä maksetaan palkkaa, ergonomiasta, työvälineistä ja jaksamisesta huolehditaan. Lisäksi tarjolla on lounas- ja virike-etu sekä kattavat työterveyspalvelut. Mutta nämähän ovat niitä itsestäänselvyyksiä, eikö?
Tehtävä on määräaikainen jouluun saakka ja osa-aikainen, n. 50% työmäärällä.
Tässä tehtävässä pihvi on se, että jos meillä synkkaa hyvin yhteen ja osoitat lahjasi, sinulla on kaikki edellytykset kasvaa kanssamme kovatasoiseksi B2B inbound -sisältömarkkinoinnin osaajaksi, jolloin paikka tietenkin vakinaistetaan ja kokoaikaistetaan. Tukenasi tällä matkalla ovat pitkän linjan myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset sekä me kaikki kumuralaiset, jotka opastamme ja ohjaamme tarvittaessa, joten yksinäsi et joudu suoraan syvään päähän.
Hakuohje
Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi osoitteella mikko.saastamoinen@kumura.fi JA hale.okkonen@kumura.fi
Hakemuksessa kiinnitämme huomiota mm. näihin asioihin:
- Koska etsimme itsenäisen omaksumiskyvyn omaavaa hakijaa, haluamme tietää mitä taitoja olet hankkinut itsellesi täysin omatoimisesti. Kerro näistä.
- Koska tehtävä sisältää paljon erilaisten sisältöjen tuottamista, haluamme tietää minkälaisia sisältöjä olet jo tehnyt. Jos mahdollista, linkitä tekemiisi julkaisuihin.
- Kerro mitä digimarkkinoinnin tai markkinoinnin hallinnan työkaluja olet jo käyttänyt.
- Haluamme myös ymmärtää minkälainen markkinoija olet, joten ajattelethan oman hakemuksesi markkinointina ja auta meitä innostumaan kutsumaan juuri sinut tapaamiseen. Olemme otettuja etenkin videomuotoisista hakemuksista.
- Lisäksi toivomme sinulta pientä ennakkotehtävää: Tutustu verkkosivuillamme blogikirjoituksiimme. Valitse sieltä yksi, jonka jakaisit LinkedIn tilillämme. Kirjoita esimerkkipostaus tälle julkaisulle.
Koska kesäloma pukkaa päälle, on mahdollista että jatkamme hakua heinäkuun loppuun. Jos kuitenkin olet nopea ja innokas, laita hakemus sisään heti, sillä saatamme ehtiä kutsumaan sinut haastatteluun jo ennen lomia. Lomien vuoksi emme laita tähän ilmoitukseen tiettyä deadlinea.
Tervetuloa osaksi tiimiämme!
Kuulumisia
Nähdään 2023 Projektipäivillä!
Olemme mukana vuoden 2023 Projektipäivillä pääyhteistyökumppanina! Tuomme lauteille vakuuttavan asiantuntijajoukon puhumaan inhimillisyydestä vastuullisuuden muotona. Järjestämme myös kaikille avoimet Virtuaalijatkot 26.10.! Lue lisää artikkelista.

Toiminnan inhimillisyys konkretisoituu arkisissa päätöksissä
Vaikka emme olisikaan täysin yhtä mieltä siitä, mitä inhimillisyys tarkoittaa, se on totta, että sen poissaolo heikentää toiminnan kannattavuutta ja henkilöstön hyvinvointia. Lue valmentavan projektitoiminnan inhimillistäjän Millan artikkelista, kuinka johtoryhmä hallitus ja omistajat tukevat inhimillisyyttä päätöksenteon kautta.

Projektiammattilaisen hyvinvointi on vastuullisen projektitoiminnan ytimessä
Vastuullisuus on noussut ilahduttavasti globaaliin keskusteluun sekä sitä kautta myös projektitoimintaan kuuluvaksi teemaksi. Aihetta on jo joitain vuosia käsitelty melko aktiivisesti niin lehdissä kuin verkossakin. Internetissä alan johtavat yhteisöt ovat julkaisseet kirjoituksia aiheeseen liittyen, aiheen ympärillä järjestetään myös webinaareja, valmennuksia sekä tapahtumia.
