Tunneäly on väylä merkityksellisyyden luomiseen
Merkityksellisyys ja työelämän tunteiden tunnistaminen edistävät sekä projektien onnistumista että niissä työskentelevien hyvinvointia. Siksi tunneäly kannattaa ottaa osaksi projektien työkalupakkia.

Miten projektien merkityksellisyyden saa esiin, miksi se auttaa projekteja onnistumaan paremmin? Mikä on uutta projektien maailmassa ja mitä kumuralaisille kuuluu? Tervetuloa artikkeliemme ja uutistemme pariin!
Seuraamalla meitä LinkedInissä kuulet uusista artikkeleistamme ensimmäisten joukossa.
Merkityksellisyys ja työelämän tunteiden tunnistaminen edistävät sekä projektien onnistumista että niissä työskentelevien hyvinvointia. Siksi tunneäly kannattaa ottaa osaksi projektien työkalupakkia.
Sitoutunut, hyvinvoiva ja osaava henkilöstö on liiketoimintamme ytimessä. Haluamme tarjota ICT-projektien ja projektijohtamisen ammattilaisille paikan, jossa viihdytään ja kehitytään ammatillisesti.
Projektipäivät toivat taas mukanaan monta ajatusta, oppia ja kohtaamista. Tämä artikkeli kokoaa kohokohtia paikalla olleilta kumuralaisilta, ja tarjoaa linkin esitysmateriaaleihin.
Asiakaskokemuksen kehittäminen onnistuu, kun kosketuspisteet ja niiden muodostama asiakaspolku on määritelty. Miten se tehdään? Lue Mikan kirjoituksesta!
Merkityksellisyyden tunteen ja työn mielekkyyden aikaansaaminen ei ole salatiedettä. Ota haltuun 10 keinoa projektitiimiläisten hyvinvoinnin lisäämiseen ja projektin onnistumisen edellytysten vahvistamiseen!
Merkityksellisyyden tunteen vahvistaminen paitsi taklaa osaajapulaa myös parantaa ihmisten hyvinvointia ja imua työhön. Koostimme artikkeliin kevään 2022 webinaarimme tärkeimmät pointit.
Isännöimme huhtikuun 2022 lopulla PM Clubia, jossa pysähdyttiin miettimään, mikä tekee työstä merkityksellistä. Tämä onkin tärkeä kysymys, sillä tekemämme selvityksen mukaan merkitykselliset projektit onnistuvat paremmin.
Kumuralla työntekijä on tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä. ICT-projektijohtamiseen erikoistuneessa yrityksessä on ymmärretty, miten hyvä työpaikka syntyy.
Kumuran strategian keskiössä ovat työntekijä- ja asiakaskokemus, jotka kasvattavat toisiaan. Hyvän työntekijäkokemuksemme pohjalle onkin ollut hyvä lähteä suunnittelemaan asiakaskokemukseemme liittyviä asioita.
Mutta niin ovat muutkin hetket, myös silloin kun ei ole kriisi päällä. Toimitusjohtajamme Mikko pohtii blogissa välittämisen voimaa työelämässä.
Kumuran myynnistä vastaava Ari Vättö kertoo ajatuksiaan siitä, miten kasvu vaikuttaa myyntiin ja kuinka asiantuntijayrityksen tuotekehitys kiteytyy rekrytointiin ja henkilöstön ammattitaitoon.
Mitä organisaatiokulttuuri on ja missä se elää ja näkyy? Mitä kahden organisaatiokulttuurin yhdistyessä on huomioitava? Vuorovaikutuksen lähettiläämme Merja Galler kiteyttää sen kohtaamisiin, arvostukseen ja tunnekokemuksiin.