Kumura on projektiammattilaisen kotipesä
Sitoutunut, hyvinvoiva ja osaava henkilöstö on liiketoimintamme ytimessä. Haluamme tarjota ICT-projektien ja projektijohtamisen ammattilaisille paikan, jossa viihdytään ja kehitytään ammatillisesti.

Miten projektien merkityksellisyyden saa esiin, miksi se auttaa projekteja onnistumaan paremmin? Mikä on uutta projektien maailmassa ja mitä kumuralaisille kuuluu? Tervetuloa artikkeliemme ja uutistemme pariin!
Seuraamalla meitä LinkedInissä kuulet uusista artikkeleistamme ensimmäisten joukossa.
Sitoutunut, hyvinvoiva ja osaava henkilöstö on liiketoimintamme ytimessä. Haluamme tarjota ICT-projektien ja projektijohtamisen ammattilaisille paikan, jossa viihdytään ja kehitytään ammatillisesti.
Merkityksellisyys ja työelämän tunteiden tunnistaminen edistävät sekä projektien onnistumista että niissä työskentelevien hyvinvointia. Siksi tunneäly kannattaa ottaa osaksi projektien työkalupakkia.
Välitämme ihmisistä ja projekteista. Tarjoamme ICT-projektijohtamisen ammattilaisille työpaikan, jossa viihdytään ja kehitytään ammatillisesti. Sitoutunut, hyvinvoiva ja osaava henkilöstö on meillä avainasemassa. Haluamme riveihimme merkityksellisyydestä innostuvia, joko työntekijöinä tai kumppaneina.
Välitämme ihmisistä ja projekteista. Tarjoamme projektitoiminnan kehittämisen ammattilaisille työpaikan, jossa viihdytään ja kehitytään ammatillisesti. Sitoutunut, hyvinvoiva ja osaava henkilöstö on meillä avainasemassa. Haluamme riveihimme merkityksellisyydestä innostuvia, joko työntekijöinä tai kumppaneina.
Projektipäivät toivat taas mukanaan monta ajatusta, oppia ja kohtaamista. Tämä artikkeli kokoaa kohokohtia paikalla olleilta kumuralaisilta, ja tarjoaa linkin esitysmateriaaleihin.
Kumura Oy ja Adapro-nimellä toimiva Suomen Projekti-Instituutti Oy yhdistyvät 1.1.2023 alkaen muodostaen Suomen johtavan projektitoiminnan kehittämiseen ja ICT-projektien johtamiseen keskittyvän asiantuntijaorganisaation. Jatkossa toimimme yhteisellä nimellä Kumura Oy.
"Mieleeni jäi erityisesti, miten erilaisia ihmisiä, ihan vastakohtiakin, meissä kumuralaisissa on ja miten saamme olla juuri sellaisia kuin olemme. Tässä porukassa on helppo ja hyvä olla."
Ylitimme 250 vastauksen rajan asiakaskokemuskyselyissä. Positiivisiin arvioihin heijastuvat Kumuran vahva sparrauskulttuuri ja panostuksemme hyvään työntekijäkokemukseen.
Olemme mukana vuoden 2022 Projektipäivillä pääyhteistyökumppanina! Tuomme lauteille vakuuttavan asiantuntijajoukon puhumaan kasvun kiihdyttämisestä merkityksellisyyden kokemuksella ja kantapääopeista oppimisella. Nähdään 25.–26.10.!
Asiakaskokemuksen kehittäminen onnistuu, kun kosketuspisteet ja niiden muodostama asiakaspolku on määritelty. Miten se tehdään? Lue Mikan kirjoituksesta!
Merkityksellisyyden tunteen ja työn mielekkyyden aikaansaaminen ei ole salatiedettä. Ota haltuun 10 keinoa projektitiimiläisten hyvinvoinnin lisäämiseen ja projektin onnistumisen edellytysten vahvistamiseen!
Merkityksellisyyden tunteen vahvistaminen paitsi taklaa osaajapulaa myös parantaa ihmisten hyvinvointia ja imua työhön. Koostimme artikkeliin kevään 2022 webinaarimme tärkeimmät pointit.