Toimarimme Mikon katsaus vuoteen 2022
Toimarimme Mikko muistelee vielä lyhyesti vuotta 2022, joka oli poikkeuksellisen huima ja merkityksellinen.
Miten projektien merkityksellisyyden saa esiin, miksi se auttaa projekteja onnistumaan paremmin? Mikä on uutta projektien maailmassa ja mitä kumuralaisille kuuluu? Tervetuloa artikkeliemme ja uutistemme pariin!
Seuraamalla meitä LinkedInissä kuulet uusista artikkeleistamme ensimmäisten joukossa. Jos olet kiinnostunut meistä työpaikkana, lue lisää täältä.
Toimarimme Mikko muistelee vielä lyhyesti vuotta 2022, joka oli poikkeuksellisen huima ja merkityksellinen.
Tunneäly projektinjohtamisessa -valmennukseemme osallistuneet Niina Salojärvi ja Petteri Juola kertovat, mitä työkaluja valmennus antoi projektien onnistumisten edellytysten kasvattamiseksi.
Merkityksellisyys ja työelämän tunteiden tunnistaminen edistävät sekä projektien onnistumista että niissä työskentelevien hyvinvointia. Siksi tunneäly kannattaa ottaa osaksi projektien työkalupakkia.
Kun projektitoiminnasta halutaan tehokasta, rakennetaan projektien käyttöön yhteiset pelisäännöt eli yhtenäinen projektijohtamismalli. Tämä artikkeli kokoaa Helsingin kaupungin Kaupunkiympäristössä kehittämistyötä johtaneen kehittämispäällikkö Elsa Paasilinnan vinkit.
Projektipäivät toivat taas mukanaan monta ajatusta, oppia ja kohtaamista. Tämä artikkeli kokoaa kohokohtia paikalla olleilta kumuralaisilta, ja tarjoaa linkin esitysmateriaaleihin.
Projektiammattilaisten lisäkouluttautuminen on kilpailutekijä myös organisaatiolle. Tästä tekstistä näet konkreettisia esimerkkejä ura- ja koulutuspoluista erilaisissa projektirooleissa toimiville.
Asiakaskokemuksen kehittäminen onnistuu, kun kosketuspisteet ja niiden muodostama asiakaspolku on määritelty. Miten se tehdään? Lue Mikan kirjoituksesta!
Merkityksellisyyden tunteen ja työn mielekkyyden aikaansaaminen ei ole salatiedettä. Ota haltuun 10 keinoa projektitiimiläisten hyvinvoinnin lisäämiseen ja projektin onnistumisen edellytysten vahvistamiseen!
Merkityksellisyyden tunteen vahvistaminen paitsi taklaa osaajapulaa myös parantaa ihmisten hyvinvointia ja imua työhön. Koostimme artikkeliin kevään 2022 webinaarimme tärkeimmät pointit.
Isännöimme huhtikuun 2022 lopulla PM Clubia, jossa pysähdyttiin miettimään, mikä tekee työstä merkityksellistä. Tämä onkin tärkeä kysymys, sillä tekemämme selvityksen mukaan merkitykselliset projektit onnistuvat paremmin.
Kumuralla työntekijä on tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä. ICT-projektijohtamiseen erikoistuneessa yrityksessä on ymmärretty, miten hyvä työpaikka syntyy.
Kumuran strategian keskiössä ovat työntekijä- ja asiakaskokemus, jotka kasvattavat toisiaan. Hyvän työntekijäkokemuksemme pohjalle onkin ollut hyvä lähteä suunnittelemaan asiakaskokemukseemme liittyviä asioita.