Kumura ja Adapro ovat nyt yhtä!
Fuusiomme Adapron kanssa astui voimaan tammikuun alussa. Nyt kysymmekin: saisimmeko auttaa myös teidän organisaatiotanne laajentuneilla projektitoiminnan palveluillamme?
Miten projektien merkityksellisyyden saa esiin, miksi se auttaa projekteja onnistumaan paremmin? Mikä on uutta projektien maailmassa ja mitä kumuralaisille kuuluu? Tervetuloa artikkeliemme ja uutistemme pariin!
Seuraamalla meitä LinkedInissä kuulet uusista artikkeleistamme ensimmäisten joukossa. Jos olet kiinnostunut meistä työpaikkana, lue lisää täältä.
Fuusiomme Adapron kanssa astui voimaan tammikuun alussa. Nyt kysymmekin: saisimmeko auttaa myös teidän organisaatiotanne laajentuneilla projektitoiminnan palveluillamme?
Merkityksellisyys ja työelämän tunteiden tunnistaminen edistävät sekä projektien onnistumista että niissä työskentelevien hyvinvointia. Siksi tunneäly kannattaa ottaa osaksi projektien työkalupakkia.
Kun projektitoiminnasta halutaan tehokasta, rakennetaan projektien käyttöön yhteiset pelisäännöt eli yhtenäinen projektijohtamismalli. Tämä artikkeli kokoaa Helsingin kaupungin Kaupunkiympäristössä kehittämistyötä johtaneen kehittämispäällikkö Elsa Paasilinnan vinkit.
Projektipäivät toivat taas mukanaan monta ajatusta, oppia ja kohtaamista. Tämä artikkeli kokoaa kohokohtia paikalla olleilta kumuralaisilta, ja tarjoaa linkin esitysmateriaaleihin.
Projektiammattilaisten lisäkouluttautuminen on kilpailutekijä myös organisaatiolle. Tästä tekstistä näet konkreettisia esimerkkejä ura- ja koulutuspoluista erilaisissa projektirooleissa toimiville.
Kumura Oy ja Adapro-nimellä toimiva Suomen Projekti-Instituutti Oy yhdistyvät 1.1.2023 alkaen muodostaen Suomen johtavan projektitoiminnan kehittämiseen ja ICT-projektien johtamiseen keskittyvän asiantuntijaorganisaation. Jatkossa toimimme yhteisellä nimellä Kumura Oy.
"Mieleeni jäi erityisesti, miten erilaisia ihmisiä, ihan vastakohtiakin, meissä kumuralaisissa on ja miten saamme olla juuri sellaisia kuin olemme. Tässä porukassa on helppo ja hyvä olla."
Ylitimme 250 vastauksen rajan asiakaskokemuskyselyissä. Positiivisiin arvioihin heijastuvat Kumuran vahva sparrauskulttuuri ja panostuksemme hyvään työntekijäkokemukseen.
Olemme mukana vuoden 2022 Projektipäivillä pääyhteistyökumppanina! Tuomme lauteille vakuuttavan asiantuntijajoukon puhumaan kasvun kiihdyttämisestä merkityksellisyyden kokemuksella ja kantapääopeista oppimisella. Nähdään 25.–26.10.!
Asiakaskokemuksen kehittäminen onnistuu, kun kosketuspisteet ja niiden muodostama asiakaspolku on määritelty. Miten se tehdään? Lue Mikan kirjoituksesta!
Merkityksellisyyden tunteen ja työn mielekkyyden aikaansaaminen ei ole salatiedettä. Ota haltuun 10 keinoa projektitiimiläisten hyvinvoinnin lisäämiseen ja projektin onnistumisen edellytysten vahvistamiseen!
Merkityksellisyyden tunteen vahvistaminen paitsi taklaa osaajapulaa myös parantaa ihmisten hyvinvointia ja imua työhön. Koostimme artikkeliin kevään 2022 webinaarimme tärkeimmät pointit.